تلفن تحت شبکه

تلفن تحت شبکه

رابطه بین بازدید سایت وسئو

چهارشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۱۲ ق.ظ

از راه های افزایش بازدید سایت و همچنین یکی از استراتژی های بسیار خوب برای بهبود رتبه سایت می توان از خرید بازدید سایت و بهبود موتور جست و جو  استفاده کرد .

طبق سخنان مدیر عامل  گوگل :  بهبود سئو سایت نقش زیاد و مهمی در افزایش بازدید سایت دارد . اگر در زمینه سئو سایت تان کار کنید باعث می شود  سایت تان در صفحه اول گوگل قرار بگیرد و جایگاه خوبی را کسب کنید ، به ویژه که امروزه قرار گرفتن در صفحه گوگل و داشتن رتبه خوبی در سایت یک مزیت رقابتی محسوب می شود و باعث افزایش بازدید از سایت می شود .

راهکار افزایش بازید سایت به کمک سئو و خرید بازدید سایت :

  • انتخاب دامنه ی مناسب : با انتخاب دامنه هدفمند و  مرتبط با کسب و کارتان می تواند منجربه افزایش بازدید سایت شود ، دامنه ی انتخاب کنید که به یاد آوردن دامنه آسان باشد و کاربران بتوانند راحت سرچ و به یاد بیاورند .
  • طراحی  جذاب سایت : سایت که طرح گرافیکی زیبا دارد اما در عین زیبای ساده و کاربردی می باشد و بخش های مختلف سایت را به صورت ساده و مشخص ارتباط داده شود در افزایش بازدید سایت نقش مهمی دارد .
  • به روز بودن  سایت :  مدیران کسب و کار بایدمرتبا  به نکات بهبود موتور جست و جو و سئو دقت نمایند .
  • انتخاب کلمات مناسب برای بهبود سئو سایت : استفاده از کلمات کلیدی و کلماتی که کاربران بیشترین جست و جو انجام داده اند نقش زیادی در  بهبود سئو سایت دارد به عنوان مثال می توان با استفاده از کلمات کلیدی که بیشترین جست و جو دارند و سپس نوشتن مقاله در ارتبا ط با آن کلمات کلیدی باعث افزایش آمار بازدید سایت می شود .
  • به کمک خرید بازدید سایت رتبه بهتری در الکسا کسب می کنید .
  • با استفاده از خرید بازدید سایت می توان به راحتی برای سایت های کوچک و استارتاپ های تازه تاسیس شده بسیار مفید باشد .
  • به کمک خرید بازدید سایت که در زمان کوتاه می توان به نتایج مطلوبی رسید .

 

 

 

با اینکه سعی کرده ام مقاله کاملی را خدمت شما ارائه دهم بازهم میبینم نقض هایی در آن وجود دارد ، به همین دلیل شما را دعوت به مطالعه مقاله زیر مینمایم :

https://www.fardanews.com/fa/news/960035/%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88-%D9%88-%D8%A7%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C

  • عماد علیزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی