تلفن تحت شبکه

تلفن تحت شبکه

ویژگی های تلفن تحت شبکه یا ویپ

چهارشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۳ ب.ظ

– ﺻﻨﺪوق ﭘﺴﺖ ﺻﻮﺗﻲ (Voice Mail)

– ﻛﻨﻔﺮاﻧﺲ ﺗﻠﻔﻨﻲ (Call Conferencing)

– ﺿﺒﻂ ﻣﻜﺎﻟﻤﺎت (Call Recording)

– ﺳﻴﺴﺘﻢ ﮔﺰارش ﮔﻴﺮی آﻧﻼﻳﻦ و آﻓﻼﻳﻦ (Call Logger and Reporting)

– ﺻﺪور ﺻﻮرﺗﺤﺴﺎب ﻣﻜﺎﻟﻤﺎت (Accounting and Billing)

– ﻧﻈﺎرت ﺑﺮ ﻋﻤﻠﻜﺮد ﻛﺎرﻛﻨﺎن (Monitoring)

– ﻣﻨﺸﻲ ﺗﻠﻔﻨﻲ ﻣﺤﺎوره ای (IVR)

– ارﺗﺒﺎط دو ﺳﻮﻳﻪ ﺑﺎ ﺑﺎﻧﻚ ﻫﺎی اﻃﻼﻋﺎﺗﻲ (Inbound and Outbound)

– ﻳﻜﭙﺎرﭼﻪ ﺳﺎزی ﺑﺎ CRM و ﺳﺎﻳﺮ ﻧﺮم اﻓﺰار ﻫﺎی ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ (CRM Integration)

– ﻳﻜﭙﺎرﭼﻪ ﺳﺎزی ﺑﺎ ﺳﺮوﻳﺲ ﻫﺎی (SMS ،Email ،Fax و Office tools Integration )

– ﻛﻨﻔﺮاﻧﺲ وﻳﺪﺋﻮﻳﻲ (Video Conferencing)

– ﺳﻴﺴﺘﻢ ﭘﻴﺎم رﺳﺎن ﻳﻜﭙﺎرﭼﻪ (Unified Messaging)

  • عماد علیزاده

تلفن تحت شبکه

ویپ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی